E5 Mode kiest voor persoonlijke aanpak
SINT-NIKLAAS. De Sint-Niklase modeketen e5 gaat voluit voor een persoonlijke winkelervaring om tegengewicht te bieden tegen anonieme webwinkels. Klanten kunnen voortaan gratis beroep doen op een personal shopper voor advies.
Winkelketen e5 Mode bindt de strijd aan tegen de almaar populairder wordende webwinkels. Na een succesvol proefproject in 10 winkels kunnen vanaf nu de klanten van alle winkels gratis beroep op de diensten van een personal shopper. Door haar klanten advies en ondersteuning op maat te geven, hoopt e5 haar klanten een persoonlijke aanpak te geven, als tegengewicht voor anoniem winkelen op het internet. "Waar de voordelen van online shoppen vooral liggen bij het bijna oneindige aanbod, ligt de kracht van de winkels in de persoonlijke service", zegt CEO Ronald Boeckx. "We merken dat veel mensen behoefte hebben aan advies en ondersteuning bij het winkelen."
persoonlijke winkelervaring
De personal shoppers zijn ervaren medewerker van e5 die daarvoor een specifieke opleiding hebben gekregen. "Voor ze de winkel ingaan, zullen zij een gesprek voeren met de klant om te zien wat de verwachtingen zijn. Op basis van dat gesprek trekken de klant en de personal shopper de winkel in om stukken te kiezen en te passen. We willen dat het steeds gaat om een vertrouwd persoon, die goed kan inschatten wat mensen zoeken en nodig hebben.", aldus Boeckx. "Wij geven de klant een uur lang al onze aandacht en alle mogelijke assistentie. Zo is er bijvoorbeeld een aparte paskamer voorzien zodat we ongestoord kunnen werken.", vult Didem Bicici, personal shopper in de vestiging van e5 in Aartselaar, aan.
Klanten kunnen de personal shopper reserveren in de winkel of via de website van e5. (mb)
info: e5mode.be