Nieuwe logo voor stad Lokeren

LOKEREN. Na twee jaar hard werken, mag het gezegd en getoond worden: de stad Lokeren heeft een nieuw logo.  De timing is goed gekozen want Lokeren heeft er sinds 1 januari met Moerbeke een nieuwe deelgemeente bij. 

Voor de rebranding is de stad Lokeren is zee gegaan met communicatiebureau Karakters.  De vorige rebranding dateert van midden 2010, bijna 15 jaar geleden dus. Aan de nieuwe stijl is een kleine twee jaar gewerkt.  Het nieuwe logo moet de veelzijdigheid van Lokeren tonen. "Lokeren is een ondernemende, levendige en warme stad, waarin plaats is voor groen en ontspanning. Daarnaast is het ook een inclusieve stad met aandacht voor iedereen.", klinkt het. 

Het nieuwe logo werd eerder deze week op de wereld losgelaten en voorgesteld tijdens de nieuwjaarsreceptie. De nieuwe huisstijl zal in de loop van het jaar stapsgewijs worden uitgerold. (mb, foto: © Stad Lokeren)

 

Lees ook:

REGIO. Het provinciaal onderwijs is het nieuwe schooljaar gestart met een nieuwe naam. Het volwassenenonderwijs is omgedoopt tot CVO Groeipunt. De volwassenenopleiding telt maar liefst 176...

HAMME. PR-bureau Wavemakers uit Hamme heeft haar rebrandingproject met succes afgerond. Het bedrijf kreeg een nieuw logo, een moderne look en een nieuwe website ter ondersteuning van de slogan...

het nieuwe logo van de stad Lokeren LOKEREN. Het vertrouwde logo van de stad Lokeren heeft plaats gemaakt voor een nieuw, fris ontwerp dat de Lokerse kernwaarden, of deugden zoals u wil, moet...