Vooruit Sint-Niklaas vraagt meer opvolging voor de werken van Fiberklaar

SINT-NIKLAAS. Fiberklaar is al enkele maanden aan het werken in Sint-Niklaas maar blijkbaar verlopen die werken niet altijd behoorlijk. Vooruit-politici Yente Syvertsen en Olivier Maes vragen de stad om de werken beter op te volgen. 

"Wij horen en zien te vaak dat straten en voetpaden niet goed hersteld worden door de aannemers van Fiberklaar. Wij vragen daarom dat de stad deze werken beter opvolgt zodanig dat alle straten en voetpaden goed hersteld worden.", aldus Yente Syvertsen. Komende gemeenteraad zal de fractie vragen hoe de stad de werken beter kan en wil opvolgen. 

Wie problemen ondervindt door de werken van Fiberklaar, kan terecht op het gratis nummer 0800 20 079. (mb)

 

 

 

Lees ook:

TEMSE. Na Lokeren en Sint-Niklaas is Temse de derde gemeente waar netwerkbedrijf Fiberklaar haar glasvezelnetwerk wil uitrollen. Voor de uitrol effectief kan starten, moet minstens 20 procent van de...

SINT-NIKLAAS. Benny Poppe uit Sint-Niklaas heeft een speciaal kerstcadeau gekregen. Als eerste inwoner van Sint-Niklaas heeft hij een internetverbinding van Proximus via het open glasvezelnetwerk...

LOKEREN. Eerder werd al bekend dat Vlaams netwerkbedrijf Fiberklaar z’n glasvezelnetwerk gaat uitbreiden naar Sint-Niklaas. Nu is ook bekend geworden dat Fiberklaar ook in Lokeren zal starten.  Na...

SINT-NIKLAAS. Vlaams netwerkbedrijf Fiberklaar wil z’n glasvezelnetwerk uitbreiden naar Sint-Niklaas. Momenteel heeft het bedrijf al een netwerk in Geel, Wetteren en Turnhout. 

KRUIBEKE. Het is goed om weten waar een mens met milieuklachten heen moet. Denk maar aan hinder van ratten, katten,asbest, sluikverbranden van afval, sluikstorten van afval, geurhinder,...

Via een meldingskaart kan de Stekenaar z'n ontevredenheid over de werking van de gemeentelijke diensten kwijt. Maar bijna niemand kent de kaart of maakt er gebruik van.STEKENE. Inwoners van Stekene...