Bloemenhandel Flora wint etalagewedstrijd Zwinkelen

ZWIJNDRECHT. Binnen de campagne Zwinkelen, die winkelen in Zwijndrecht te promoten, liep gedurende vier weken een etalagewedstrijd voor handelaars in Zwijndrecht en Burcht. Daarop konden klanten op een facebookpagina stemmen welke etalage hij of zij het leukst vond. Zo'n 1.585 mensen brachten hun stem uit. Bloemenhandel Flora uit de Dorpstraat won de wedstrijd met 503 stemmen. Superette Prima uit de Laarstraat eindigde op de tweede plaats met 408 stemmen en Minimax uit de Statiestraat werd dede met 130 stemmen. 

In totaal deden 23 handelaars een inspanning om hun etalage in te richten in de grafische stijl van de Zwinkelencampagne, wat de opdracht was in de wedstrijd. 

Voor de klanten van de Zwijndrechtse handelaars eindigt de campagne nog niet. De kortingbonnen van het infomagazine zijn nog tot het einde van november geldig en tot oktober 2013 loopt de Zwinkeltasspotting. Spotters van de gemeente trekken regelmatig de straat op om mensen met de felgroene Zwinkeltas te fotograferen. Foto's van de winnaars worden elke maand afgedrukt in het infomagazine van de gemeente. Wie zich herkent, kan mooie prijzen winnen. (mb)

info: facebook.com/zwinkelen

 

Lees ook:

ZWIJNDRECHT. Mond aan mond reclame is nog altijd de beste reclame, klinkt het dikwijls in de volksmond. De handelaars van Zwijndrecht willen die volkswijsheid koppelen aan nieuwe media als Facebook....

ZWIJNDRECHT. Gisteravond is de nieuwe winkelslogan in Zwijndrecht gelanceerd. 'Zwinkelen, echt iets voor mij!', luidt de slogan die winkelen in de gemeente moet promoten. De slogan is maar een...