Tielroodse Katty Vercauteren zingt eigen reclamespot op nationale radio
TIELRODE/MECHELEN. Katty Vercauteren uit Tielrode maakt sinds vandaag reclame voor haar bedrijf Matching Colors op Radio 1, Q-Music, Studio Brussel en Joe FM. Vercauteren kreeg de zendtijd cadeau van Telenet dat hiermee zelfstandigen, vrije beroepen en kleine ondernemingen in de kijker wil zetten. Naast Vercauteren kregen nog veertien andere Business Shake-klanten zendtijd aangeboden.
Katty Vercauteren uit Tielrode reageerde op een oproep van Telenet naar zijn Business Shake-klanten. Vijftien gelukkigen zouden de kans krijgen om gedurende 30 seconden reclame te maken voor hun eigen zaak op enkele nationale radiostations. "Ik maak hoofdzakelijk reclame voor mijn zaak via mijn website en een plaatselijk bonnenboekje. Maar met een nationale reclamecampagne bereik ik uiteraard een pak meer mensen. Zo’n kans wilde ik dus niet laten liggen!", reageerde een enthousiaste Vercauteren.
Vercauteren mocht een tekst voor haar zaak, Matching Colors, inzingen op de melodie van 'Liefde voor muziek', een nummer van Raymond van het Groenewoud. Het Mechelse communicatiebedrijf gebruikt zelf ook al een hele tijd die melodie. "Met deze campagne willen we aantonen dat Telenet ook oog heeft voor zelfstandigen, vrije beroepen en kleine ondernemingen. En hoe konden we dit beter doen dan onze trouwe klanten te belonen met zendtijd op enkele nationale radiozenders?", zegt Lisa Dewinter, Campaign Manager bij Telenet. "De respons van onze klanten was groot maar spijtig genoeg konden we maar 15 deelnemers selecteren."
Van elke opname is een filmpje gemaakt. Deze zijn te bekijken via telenet.be/shakers. (mb)