INNO in Waasland Shopping is vernieuwd

SINT-NIKLAAS. Deze week is de vernieuwde INNO department store in Waasland Shopping geopend. De restyling van de winkel maakt deel uit van een strategie om hét Belgische omnichannel-warenhuis van de toekomst te worden. De winkelketen koos voor natuurlijke warmte en gezelligheid en voor een eigen look voor elke afdeling. Elke afdeling heeft ook een loungezone waar bezoekers even kunnen rusten. Zwart-witte signalisatie helpt klanten op hun weg door de winkel. Daarnaast is onder andere het aanbod in de home-afdeling uitgebreid met keukenaccessoires. 

De winkel in Sint-Niklaas is een van drie gerestylede winkels, naast die van Leuven en Luik. In de komende jaren plant het bedrijf een herinrichting van alle 16 department stores. (mb)

 

Lees ook:

SINT-NIKLAAS. Komende zaterdag, 18 maart, zijn De Romeo's en Bart Kaëll te gast in het Waasland Shopping Center. 

SINT-NIKLAAS. Het bezoekersaantal van Waasland Shopping Center steeg in 2016 met 1 procent. De omzet van het shopping center kende een stijging van ongeveer 1 procent. Vooral de Gift Cards blijken...

SINT-NIKLAAS. Tijdens de eindejaarsperiode liep er in drie shoppingcentra, beheerd door Demivo Consult, een een actie ten voordele van SOS Kinderdorpen.

SINT-NIKLAAS/DIEGEM. Samsung gaf begin oktober het startschot voor de tweede editie van de Samsung Innovation Challenge, een wedstrijd waarbij leerlingen uit het secundair onderwijs worden...

SINT-NIKLAAS/BRUSSEL. De studenten van 1F Latijn van Berkenboom Humaniora uit Sint-Niklaas hebben de eerste Samsung Innovation Challenge - Imagine Learning gewonnen. Een professionele jury koos hun...

SINT-NIKLAAS. Vijf studenten aan de afdeling 'Theaterkostuumontwerp' van de Stedelijke Academie voor Schone Kunsten (SASK) genieten van de gastvrijheid van lokale handelaars om van 3 tot 24 oktober...