Waasland Shopping beloont klanten

SINT-NIKLAAS. Door de coronacrisis kiezen steeds meer mensen voor online winkelen. Om mensen aan te moedigen om fysiek te gaan winkelen gaat Waasland Shopping klanten vanaf vandaag belonen. Wie tussen vandaag en vrijdag 6 november fysiek gaat winkelen in Waasland Shopping ontvang een voucher per aankoop. Daarop staat een unieke code die online geactiveerd kan worden om kans te maken op een prijs.  Elke week zullen 42 winnaars worden gekozen. De winnaars worden persoonlijk verwittigd en ook online bekend gemaakt. Daarnaast wordt er ook wekelijks 1 nationale winnaar bepaald die een prijzenpakket naar wens ter waarde van 5.000 euro wint. 

"Je kan steeds heel  aantrekkelijke prijzen winnen en de hoofdprijs is heel mooi. Het loont echt de moeite. Maar in de eerste plaats hopen we natuurlijk dat we met deze actie de mensen opnieuw overtuigen dat het gewoon plezant is om fysiek te komen shoppen. En dat ze zien dat het perfect mogelijk is om op een veilige manier te genieten van een dagje winkelen. Shoppers moeten opnieuw voelen hoe leuk het is om persoonlijk geholpen te worden bij hun aankoop, genieten van de sfeer of er een leuke daguitstap van maken.", aldus shopping manager Toon De Meester.

De campagne is een initiatief van de Belgisch Luxemburgse Raad voor Retail en Winkelcentra (BLSC) en loopt over heel België en Luxemburg. Zo’n 61 shoppingcenters en retailparken in België en Luxemburg deel aan de grote ‘Shop & Win’-campagne, samen goed voor 2.891 retailers. (mb)

 

Lees ook:

SINT-NIKLAAS. De evacuatie-oefening in het Waasland Shopping Center is donderdagochtend vlot verlopen. Bij die oefening werd een brand in een van de gangen gesimuleerd met een rookmachine. Ook...

SINT-NIKLAAS. Met een rooksimulatie in de mall ter hooge van de shops Pimkie en CoolCat zal deze voormiddag de jaarlijkse evacuatie-oefening van het Waasland Shopping Center gehouden worden....

SINT-NIKLAAS. Vrouwen krijgen in maart op vrijdagavond de kans op wat extra me-time in het Waasland Shopping Center. Elke vrijdagavond is er van 17 tot 21 uur het Flair Friyay-café, waarin experts...

SINT-NIKLAAS. Komende zaterdag, 18 maart, zijn De Romeo's en Bart Kaëll te gast in het Waasland Shopping Center. 

SINT-NIKLAAS. Het bezoekersaantal van Waasland Shopping Center steeg in 2016 met 1 procent. De omzet van het shopping center kende een stijging van ongeveer 1 procent. Vooral de Gift Cards blijken...

SINT-NIKLAAS. Tijdens de eindejaarsperiode liep er in drie shoppingcentra, beheerd door Demivo Consult, een een actie ten voordele van SOS Kinderdorpen.