Nieuwe make-up en modemerken in Galeria Inno Waasland

SINT-NIKLAAS. Met het zachte weer van de voorbije dagen is het moeilijk te geloven maar de winter komt er wel degelijk aan. Bij Galeria Inno Waasland is dat het ideale moment om een aantal nieuwe merken te introduceren.  De focus ligt op het innovatieve make-up merk Mac in de schoonheidsafdeling op het gelijkvloers. De herenafdeling op de eerste verdieping pakt uit met twee nieuwe casual merken: New Zealand Auckland en Armani Exchange voor een comfortabele maar stijlvolle mannenlook. Het merk Strelsson vernieuwt z’n shop in Galeria Inno en de Tommy Hilfiger collectie breidt uit Tommy Jeans en Tommy Underwear voor heren. Tot slot krijgt de winkel met Chandni Singh een nieuwe directeur.  (mb)

 

 

Lees ook:

SINT-NIKLAAS. De evacuatie-oefening in het Waasland Shopping Center is donderdagochtend vlot verlopen. Bij die oefening werd een brand in een van de gangen gesimuleerd met een rookmachine. Ook...

SINT-NIKLAAS. Met een rooksimulatie in de mall ter hooge van de shops Pimkie en CoolCat zal deze voormiddag de jaarlijkse evacuatie-oefening van het Waasland Shopping Center gehouden worden....

SINT-NIKLAAS. Vrouwen krijgen in maart op vrijdagavond de kans op wat extra me-time in het Waasland Shopping Center. Elke vrijdagavond is er van 17 tot 21 uur het Flair Friyay-café, waarin experts...

SINT-NIKLAAS. Komende zaterdag, 18 maart, zijn De Romeo's en Bart Kaëll te gast in het Waasland Shopping Center. 

SINT-NIKLAAS. Het bezoekersaantal van Waasland Shopping Center steeg in 2016 met 1 procent. De omzet van het shopping center kende een stijging van ongeveer 1 procent. Vooral de Gift Cards blijken...

SINT-NIKLAAS. Tijdens de eindejaarsperiode liep er in drie shoppingcentra, beheerd door Demivo Consult, een een actie ten voordele van SOS Kinderdorpen.