Solden goed voor Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Maar liefst 608.500 koopjesjagers gingen tijdens de solden shopping in het Waasland Shopping Center. Dat is 11 procent meer dan vorig jaar en daar is het management van het shopping center heel tevreden mee. 

"Het succes van de zomersolden in een shopping center is altijd zeer afhankelijk van het weer", verklaart Toon De Meester, Shopping Center Manager. "We hebben enerzijds heel wat wisselvallige dagen geteld, waaronder het startweekend van de solden. Dit zorgde onmiddellijk voor een zeer mooie start. Daarnaast waren er ook heel wat dagen tropisch warm. Klanten komen dan vaak de koelte van een shopping center opzoeken." Andere factoren die in het voordeel van het winkelcentrum hebben gespeeld zijn de komst van grote kleppers als Zara, Decathlon en Bel & Bo. Mogelijk kunnen ook de wegenwerken in Antwerpen meer bezoekers naar het Waasland hebben geleiden. (mb)

 

Lees ook:

Waasland Shopping Center zamelt recordbedrag in

SINT-NIKLAAS. Waasland Shopping Center heeft in december een recordbedrag van 8.116 euro opgehaald voor Villa Max. Dat geld werd bij elkaar gebracht door de verkoop van cadeauverpakkingen aan de...

Stan Van Samang zondag in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Vanaf vandaag kunnen bezoekers van het Waasland Shopping Center op de foto met de kerstman. Daarnaast zijn er twee winkelzondagen op komst: 17 en 24 december. Op 17 december signeert...

Sinterklaas in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Nu Sinterklaas in zijn stad is aangekomen, mag een bezoek aan het Waasland Shopping Center niet ontbreken. Vanmiddag, woensdag 15 november, om 14 uur maakt de Sint en z’n Zwarte Pieten een...

Good Food Festival: weekendje shoppen en eten

SINT-NIKLAAS. Het Waasland Shopping Center organiseert dit weekend, samen met Flair en Libelle, voor de tweede keer het  Good Food Festival met foodtrucks. Uit iedere keuken is er wel een foodtruck...

Waasland Shopping Center wint marketing award

SINT-NIKLAAS. Bij de eerste editie van BLSC Marketing Awards heeft het Waasland Shopping award gewonnen voor haar W.Smile project in de categorie ‘Brand Awareness and (re)positioning’.