Solden goed voor Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Maar liefst 608.500 koopjesjagers gingen tijdens de solden shopping in het Waasland Shopping Center. Dat is 11 procent meer dan vorig jaar en daar is het management van het shopping center heel tevreden mee. 

"Het succes van de zomersolden in een shopping center is altijd zeer afhankelijk van het weer", verklaart Toon De Meester, Shopping Center Manager. "We hebben enerzijds heel wat wisselvallige dagen geteld, waaronder het startweekend van de solden. Dit zorgde onmiddellijk voor een zeer mooie start. Daarnaast waren er ook heel wat dagen tropisch warm. Klanten komen dan vaak de koelte van een shopping center opzoeken." Andere factoren die in het voordeel van het winkelcentrum hebben gespeeld zijn de komst van grote kleppers als Zara, Decathlon en Bel & Bo. Mogelijk kunnen ook de wegenwerken in Antwerpen meer bezoekers naar het Waasland hebben geleiden. (mb)

 

Lees ook:

Waasland Shopping Center wint marketing award

SINT-NIKLAAS. Bij de eerste editie van BLSC Marketing Awards heeft het Waasland Shopping award gewonnen voor haar W.Smile project in de categorie ‘Brand Awareness and (re)positioning’.

Decathlon Waasland Shopping Center is open

SINT-NIKLAAS. Woensdagavond opende de 28ste Decathlonwinkel in het Waasland Shopping Center. Met z'n 550 vierkante meter is het de kleinste Decathlon van België. Als deze popup een succes wordt,...

Waasland Shopping Center zoekt jonge overnemers

SINT-NIKLAAS. Het Waasland Shopping Center is op zoek naar klassen uit de wijde omgeving van Sint-Niklaas die het shopping center voor een dagje willen overnemen. Op die manier krijgen de leerlingen een...

Nijntje komt naar Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Het zijn de laatste dagen van de paasvakantie en met het grijze weer kunnen de activiteiten in het Waasland Shopping Center een mooie invulling zijn van de vrije tijd. Wie inspiratie...