Waasland Shopping Center zoekt jonge overnemers

SINT-NIKLAAS. Het Waasland Shopping Center is op zoek naar klassen uit de wijde omgeving van Sint-Niklaas die het shopping center voor een dagje willen overnemen. Op die manier krijgen de leerlingen een leerrijke blik achter de schermen.

Tijdens die dag krijgen de jongeren de kans om zelf mee te draaien. Niet enkel in verschillende winkels maar ook in de horeca, samenwerken met de klusjesman, de infobalie overnemen of zelfs even meelopen met de veiligheidsagenten.

Inschrijven kan door een gekke foto van de klas in te sturen, samen met een (ludieke) sollicitatiebrief via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Afgeven aan de infobalie is ook mogelijk. Inschrijven kan tot en met maandag 22 mei. Op 24 mei wordt bekend welke twee klassen het shoppingcenter op donderdag 1 juni overnemen. (mb)

 

Lees ook:

Waasland Shopping Center zamelt recordbedrag in

SINT-NIKLAAS. Waasland Shopping Center heeft in december een recordbedrag van 8.116 euro opgehaald voor Villa Max. Dat geld werd bij elkaar gebracht door de verkoop van cadeauverpakkingen aan de...

Stan Van Samang zondag in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Vanaf vandaag kunnen bezoekers van het Waasland Shopping Center op de foto met de kerstman. Daarnaast zijn er twee winkelzondagen op komst: 17 en 24 december. Op 17 december signeert...

Sinterklaas in Waasland Shopping Center

SINT-NIKLAAS. Nu Sinterklaas in zijn stad is aangekomen, mag een bezoek aan het Waasland Shopping Center niet ontbreken. Vanmiddag, woensdag 15 november, om 14 uur maakt de Sint en z’n Zwarte Pieten een...

Good Food Festival: weekendje shoppen en eten

SINT-NIKLAAS. Het Waasland Shopping Center organiseert dit weekend, samen met Flair en Libelle, voor de tweede keer het  Good Food Festival met foodtrucks. Uit iedere keuken is er wel een foodtruck...

Waasland Shopping Center wint marketing award

SINT-NIKLAAS. Bij de eerste editie van BLSC Marketing Awards heeft het Waasland Shopping award gewonnen voor haar W.Smile project in de categorie ‘Brand Awareness and (re)positioning’.